Case
Snaqs Online
Gezond, van hoge kwaliteit en absoluut vernieuwend. Dat is een nieuw label borrelsnacks onder de naam Snaqonline. Heerlijke bites van groenten, fruit, rijst en zeewier; een aanvulling op een gezonde borrelplank, als garnering bij diner, als topping op een salade of als trendy tussendoortje. Een opdracht waar we onze creatieve spieren flink mochten aanspannen! Met succes. De opdrachtgever beoordeelde ons werk en gaf binnen enkele seconden (!) het cijfer 10. Daar zijn we trots op.
Een innovatief product een gezicht geven. Wij doen niets liever. De gezonde snacks van Snaqs (verkrijgbaar in de meeste supermarkten) verkochten al goed, maar hoe ga je hier nog meer mensen mee bereiken? De naam Snaqonline lag voor de hand. Aan ons de taak om deze naam vorm te geven.
Het resultaat: representatieve gezonde snackpakketten, wekelijks in de brievenbus! We ontwikkelden een dunne brievenbusverpakking met daarin 4 boxen van snacks naar keuze. De snacks zijn gedroogd en kunnen zonder probleem ongekoeld ingepakt en verstuurd worden. Een makkelijk en spontaan abonnement dat je elke week opnieuw verrast met heerlijke en gezonde snacks. Natuurlijk voerden we de huisstijl op fraaie wijze door in deze aantrekkelijke doos. Een waar feestje om in de brievenbus te krijgen.
Een goede huisstijl is altijd voorzien van mogelijkheden om variatie toe te passen zonder herkenbaarheid te verliezen. Zeker in de retail en food is dit van groot belang. Daar waar consumenten in een split-second keuzes maken. Artestiq denkt altijd mee en heeft inmiddels veel ervaring in packaging-design. Retailers zijn ronduit lovend over het designs uit de studio’s van Artestiq.