Case
Spelt Bakkers
Spelt Bakkers uit Bruinisse staat garant voor kwalitatief, duurzaam en ambachtelijk brood. Met hun gebruik van grondstoffen van alleen lokale telers hebben zij een compleet transparante productketen, van boer tot brood. Wij hebben natuurlijk een zwak voor authentieke producten uit onze eigen streek; een opdrachtgever waar we dus dolblij mee zijn!
Voor Spelt Bakkers ontwikkelden wij een aantal visuele concepten voor een nieuw product: brood bereid met echt, gezuiverd zeewater. Authentiek Zeeuws! Hier kwam ons merk Pain de Mer (Brood van de zee) uit. Met gepaste belettering, gestyleerde golven en natuurlijke mooie fotografie kwam de identiteit al snel samen. Ook de merken Pain Nature en Pain Bio mochten wij ontwikkelen met passende vormgeving en logo’s. Met onze 3D-renders konden we meteen realistische voorbeelden van de nieuwe productverpakkingen presenteren; zo komen de ideeën pas echt tot leven!
Als trotse Zeeuwen bezorgen de chauffeurs van Spelt dagelijks hun producten door de hele Benelux. De duinen en het strand zijn onweerstaanbare triggers voor duizenden mensen die de fraaie wagens tegenkomen op de weg.
De full-colour dozen van Pain de Meer. Eén van de eyecatchers en succesbepalers bij de introductie van het merk Pain de Mer. Een doos die je bijna niet weg kunt gooien. Een doos die het hele verhaal vertelt van een succesvol, gepatenteerd merk.
Bij de introductie van succesvolle merken hoort een passende ruimte. Voor Spelt ontwierpen wij een fraai presentatie- en proeflokaal. De ontwerpers en 3D-modelleurs van Artestiq geven een realistisch beeld vooraf. Dat is erg handig en kostenbesparend.