Case
Timmerman Luzerne
Groenvoederdrogerij Timmerman is al sinds 1913 producent van hoogwaardige luzerne producten. Een bedrijf met zo’n mooie geschiedenis verdient een krachtige en herkenbare identiteit. Wij ontwikkelden voor hen een nieuwe huisstijl, website, productverpakkingen en vrachtwagenbelettering. Nu heeft Timmerman een frisse nieuwe uitstraling, rijden vrachtwagens rond met onze designs en worden hun producten verspreid door heel Europa. Daar zijn we trots op!
Ons project voor Timmerman begon bij een nieuwe huisstijl en logo. Het doel: een merk en productaanbod dat één geheel is. Kies je voor luzerne producten, dan kies je voor Timmerman. Zo’n sterke binding moet met veel autoriteit gecommuniceerd worden. Wij kozen voor een eenvoudige slogan: “Ik wil luzerne”. Een boodschap waarmee de interesse van de klant onmiddellijk geprikkeld wordt; jij wíl onze producten, en dit is waarom!
Ook de nieuwe verpakkingen van Timmerman komen van onze hand. We kozen voor een makkelijk verpakkingszak voor algemeen gebruik. Zo draagt elk product altijd het merk, maar kan het voor diverse producten en inhoud gebruikt worden. Dat is effectief en versnelt de productie en distributie. Producten met onze verpakkingen worden nu op pallets geladen en geleverd door heel West-Europa.
Onze website op maat voor Timmerman gaf ons veel ruimte voor creatieve invulling. In plaats van een homepage vol tekst om te lezen, maken we het voor de bezoeker zo makkelijk mogelijk: je klikt op het veedier dat jij houdt, en krijgt meteen een gefilterd overzicht van de relevante producten te zien. Interactief, logisch en gebruiksvriendelijk; een interface waar je klanten positief mee verrast. Een makkelijk te navigeren website, waar een mooi staaltje techniek aan te pas is gekomen.
Bekijk de siteWie kent ze niet in Zuid-West Nederland? De wagens van TImmerman Luzerne. Het hele seizoen rijden de wagens af- en aan met vers gemaaide Luzerne. Een fraaie Zeeuwse onderneming die al meer dan 100 jaar aan de weg 'timmert'.