Case
Neeltje Jans Mosselen
1912-Willem Karel uit het aloude vissersgeslacht Schot vestigt zich in het fraaie monumentale stadje Zierikzee. Gelegen aan de oever van de zilveren Oosterschelde. Oude Zeeuwse legendes vertellen over Neeltje Jans. De koningin van de zilte zee. Met recht zal de Mossel een van haar fraaiste sieraden geweest zijn. Beproefd goud uyt Zeeland.
100 jaar later is Neeltje Jans Mosselen uitgegroeid tot een toonaangevend familiebedrijf met eigen mosselvloot, productie, groothandel, winkel en proeverij. De nieuwe huisstijl, ontwikkeld door Artestiq, glimlacht naar een puur Zeeuws verleden. Want alles verandert, behalve de roemruchte kwaliteit van de authentieke Neeltje Jans Mossel.
Een legendarische naam. Een omgeving vol romantiek. Beproefd goud uyt Zeeland. Wij zijn trots op deze authentieke brand voor deze monumentale Zeeuwse onderneming. Onze designer tekende met potlood letterlijk een eigen 'gezicht' voor dit authentiek merk en een illustratie van Zierikzee in de avond. Deze brand bleek al snel een daverend succes. Nieuwsgierig hoe? Maak een afspraak.
Hoe maak je een merk aaibaar en geliefd? Hoe zorg je dat consumenten jouw product uit de schappen meenemen. Artestiq weet dat als geen ander. En heeft inmiddels een goede naam opgebouwd bij Supermarktconcerns met inmiddels een heel aantal fraaie labels.
Een zeer representatief wagenpark. Zoveel positieve reacties. En dat is precies de functie van fleetmarking. De designers en signmakers van Artestiq laten jouw wagenpark letterlijk opvallen met originele ideeën en designs.