Case
Robuust Stijlvol Buitenleven
Robuust Stijlvol Buitenleven levert hoge kwaliteit buitenverblijven; van open overkappingen, tot afsluitbare veranda’s, tot losstaande huisjes met verwarming en verlichting. Met brede keuze uit landelijke en moderne stijlen levert Robuust elk bouwwerk ambachtelijk op maat, precies met de voorzieningen die jij zoekt.
Wij gingen aan slag om Robuust naar een sterkere merkidentiteit te begeleiden. Ons design-totaalpakket van een nieuwe huisstijl, website en diverse andere producten resulteerde in een onmiddelijke toename van brochureaanvragen bij Robuust. Dat zijn resultaten waar we trots op zijn!

Robuust weet waar zij voor staan: kwaliteit, duurzaamheid en ambachtelijk maatwerk. Een goede inhoud, die naar onze mening nog lang niet genoeg naar buiten kwam in hun oude uitstraling. Een topklus voor ons dus: samen de weg uit te stippelen naar een sterk en succesvol merk. Onze nieuwe ontwikkelde huisstijl is strak, rustgevend en heeft een moderne én ambachtelijke uitstraling. Precies waar Robuust in excelleert.

We gingen vanaf de basis aan de slag met een nieuwe website op maat voor Robuust. De uitdaging: de waarde van ambachtelijk maatwerk benadrukken, maar ook een duidelijke impressie van de bestaande mogelijkheden geven. Met de nieuwe productpagina’s en portfolio krijgt de bezoeker goed inzicht in de opties, en kan op basis hiervan al een beeld van zijn/haar eigen droomverblijf krijgen. Van de stijl en houtsoort tot de verwarming, verlichting en andere voorzieningen. De nieuwe website van Robuust biedt de gebruiker een helder overzicht van de bijna onbeperkte mogelijkheden.
Bekijk de site
Om het aanbod goed zichtbaar te maken, creëerden we naast de website een uitgebreide brochure waar alle mogelijkheden zichtbaar zijn. Met maatwerk is dit een stuk lastiger weer te geven. Om het voor de bezoeker zo inzichtelijk mogelijk te maken, hebben we goed gebruik gemaakt van onze professionele 3D-renders. Met deze voorbeeldmodellen en uitleg, zijn alle mogelijke opties goed in beeld. Ten slotte is maatwerk een grote pré, maar wil je de klant ook niet teveel keuzestress geven. De klant wil ten slotte vaak eerst een voorbeeld zien, voordat ze weten wat ze anders willen.

De nieuwe huisstijl voor Robuust voerden we natuurlijk door in de fysieke communicatieuitingen. Hun werkbussen rijden rond met het nieuwe logo en kleurrijke foto’s van hun succesvolle eerdere projecten. Niet zomaar een slogan of tekening, maar échte, kleurrijke beelden die het oog prikkelen. Ook het bedrijfspand is voorzien van nieuwe gevelbelettering en de nodige aanpassingen in het interieur.